Stakettklättring

Anna S här, jag är lite äldre, lite visare...

Var ute och partajade en gång, kvällen slutade hemma hos okänd kille. På morgonen vaknade jag, insåg att jag gjort ett felköp och drog så fort jag bara kunde. Kom ut på hans gård och kunde inte ta mig ut. Grindarna var låsta och gick inte att öppna utan nyckel. Jävla helvete tänkte jag. Huset låg vid en stor väg mitt i stan och massor med bilar som susade förbi. Dessutom var det en hel del fotgängare och cyklister i omlopp denna fredagsmorgon. Trots risken att synas och bli idiotförklarad hade jag inget val, inte en chans att jag skulle ta mig upp till ragget igen och be honom släppa ut mig. Oh no. Så, av med skorna och fram med smidigheten. Väskan först och sedan jag, över staketet! Sen stod jag där, på vägen, iklädd partytopp och utkladdad mascara. Bara att svälja stolthetetn, le mot förvånade förbipasserande och börja " the walk of shame".

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0