Kiss!


Anna S här, jag är lite äldre, lite visare...


Tänkte berätta om en sak som hände förra året när jag var ute och röjde. Raggade upp en grabb och drog med honom hem. Vi hade sex, det var säkert bra, i don´t remember så jävla noga. Vad jag dock minns är följande:


1. Han var helt fascinerad av mina bröst o sa att de var de största han känt på, jag är en normal C-cupa.

2. Efteråt tog han på sig sina kalsonger och sa som förklarning: "Jag kan inte sova naken, då känns det som jag ska kissa på mig".


Vad lär vi oss av det här?

Ibland är det bättre att vara tyst, man behöver inte förklara allting. Speciellt inte i det läget och absolut inte när det man säger är så jävla konstigt att den andre personen undrar om man är psyksjuk.


Kommentarer
Postat av: attligga

hahahahaha, bästa bloggen jag läst, vi borde länka. ni kommer bli stora.

2008-09-13 @ 10:44:01
URL: http://attligga.blogg.se/
Postat av: amanda

hahaha! det här var lätt en bra blogg! hahahaha!

jag dör...



mer sexbloggar till folket!

2008-09-17 @ 14:11:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0